środa, 20 lipca 2011

Jakubiak w sezonie

Zdjęcie: kuchnia.tv

Dopadł mnie jakiś wirus i unieruchomił w domu. Od dwóch dni leżę w łóżku i na pocieszenie non-stop oglądam kuchnię.tv. W ten sposób natrafiłam na nowy program Jakubiak w sezonie.

Tomasz Jakubiak, znany z telewizji śniadaniowej, prowadzi teraz autorski program o gotowaniu ze świeżych, polskich, sezonowych produktów. Całość jest bardzo ładnie i nowocześnie zrealizowana, prowadzący nie usypia widzów monotonnym wyliczaniem proporcji, a idea programu jest szczytna i inspirująca. W odcinku trzecim, który dziś widziałam, motywem przewodnim były szparagi i zachwycił mnie przepis na pizzę z tym składnikiem.

Mam nadzieję, że to dopiero początek dłuższej serii i kariery sympatycznego kucharza. Najbliższe odcinki:

 
  • 21 lipca, czwartek, godz. 12:00 - odc. 2

  • 22 lipca, piątek, godz. 10:40 - odc. 3

  • 23 lipca, sobota, godz. 15:00 - odc. 4

  • 24 lipca, niedziela, godz. 17:45 - odc. 4

  • 25 lipca, poniedziałek, godz. 10:40 - odc. 4
  • 1 komentarz:

    Anonimowy pisze...

    Zdrówka !!!!