niedziela, 27 listopada 2011

Kalendarz adwentowy

Myślałam, że zagadka jest trudna, a jednak pierwsza komentująca osoba zasugerowała właściwą odpowiedź! Mój mały projekt to kalendarz adwentowy - prezent dla Mamy. W każdej szufladce znajduje się  drobiazg, który mam nadzieję, umili czekanie na Boże Narodzenie.


Żeby zrobić taki kalendarz wystarczy kolorowy papier, farba plakatowa, flamaster, wstążeczka, klej i 24 pudełka po zapałkach.



Pudełka sklejamy tak, by utworzyły małą "komodę". Do spodu każdej szyflaki przyklejamy wstążeczkę, która ułatwi otwieranie. Przód kalendarza ozdabiamy rysunkiem choinki.



To małe rękodzieło sprawiło mi dużo radości.

5 komentarzy:

mi. pisze...

jestem z siebie ogromnie dumna, a Twój kalendarz bardzo mi się podoba :)
a co zrobisz z tymi wszystkimi zapałkami? potencjał tego zapałkowego stosu chyba jest nęcący?

asieja pisze...

ale to ładne!:-)

Serce Karczocha pisze...

Dziękuję :)
Zapałki pozostały niewykorzystane. Nie miałam na nie pomysłu.

Anonimowy pisze...

absolutnie fantastyczne!

Anonimowy pisze...

No cóż, baz złośliwości: praca no poziomie przedszkola (grupa średniaków).