poniedziałek, 5 grudnia 2011

List do Mikołaja

Wydaje mi się, że dopiero co piekłam pierniki, wysyłałam życzenia i pisałam list do Mikołaja, a tu znowu mamy grudzień, na targowiskach pojawiły się choinki, a jutro przyjdzie Gwiazdor (jak poznaniacy zwą Mikołaja), powrzuca do wielu butów słodycze i zabierze liściki pozostawione na parapetach.

Postanowiłam więc zabawić się i zrobić listę kulinarnych podarków, które przyjemnie byłoby znaleźć pod choinką...

1. Jamie Oliver, 30 minut w kuchni

Bo dobrych książek kucharskich nigdy dość.


2. Moździerz z drzewa oliwnego, Muji

Mój ceramiczny moździerz rozbiłam, a ten jest przepięny i praktyczny.



3.  Zaparzacz do herbaty Assam, marki Bodum

Dzbanek Assam o pojemności 1l, ze stalowym filtrem to moje marzenie.


4.  Karafka do czerwonego wina Allegorie, Villeroy&Boch

Przydaje się, by elegancko podać wino.


5. Przystawki do makaronu, Kitchen Aid

Zestaw do wyrabiania płatów ciasta makaronowego, tagiatelle i spagetti uzupełniłby moje akcesoria Kitchen Aid.


A Wy co chcielibyście znaleźć pod choinką? :)


3 komentarze:

mi. pisze...

nasze listy pokrywają się ze sobą w przerażającym stopniu :D

Anonimowy pisze...

Czy ten zaparzacz w dzbanku jest wyjmowany? Bo wlasnie takiego szukam.

Serce Karczocha pisze...

Zaparzacz jest wyjmowany, więc i filtr i dzbanek można łatwo umyć. Wspaniała rzecz :)