wtorek, 17 stycznia 2012

Noworoczne porządki, czyli post z nagrodami - AKTUALIZACJA

Na naszym wielkim regale z książkami, który zajmuje prawie całą ścianę, zaczyna brakować miejsca. Zaprojektowaliśmy go tak, by pomieścił cały księgozbiór i zostawiliśmy kilka wolnych półek, ale teraz wszystkie uginają się pod ciężarem.
To dotyczy też książek kucharskich, których kolekcja powiększa się w szalonym tempie. Tylko w ostatnich 4 tygodniach przybyły mi trzy... Postanowiłam więc zrobić małe porządki i pozbyć się części magazynów Jamie Olivera. Każdy numer jest pięknie wydany i stanowi małą książkę kucharską. Szkoda oddać je na makulaturę.

Wśród osób, które skomentują ten post, wpisując swoje ulubione danie i adres e-mail, wylosuję jedną nagrodę - 4 archiwalne numery magazynu Jamiego. Interesujące mnie przepisy zanotowałam w zeszycie, więc czasopisma są niezniszczone i jak nowe. Wyślę je pocztą do zwycięzcy.

Na Wasze komentarze czekam do jutra do północy! :)


AKTUALIZACJA!
Ponieważ otrzymałam dzisiaj wiele sygnałów o niemożliwości dodawania komentarzy przez przeglądarkę Explorer - przedłużam loterię do jutra do godziny 24:00. Mam nadzieję, że do tego czasu problemy ustąpią...

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ogórkowa!

tamina@wp.pl

Anonimowy pisze...

tajska :)
W pewnych okolicznościach wskazałbym kanapki na ciepło na dobrej bagietce lub zupę z dyni, ale to byłaby ocena okoliczności, a nie tylko smaku.
email /at/ zlotewakacje.pl

Anonimowy pisze...

A ja najbardziej lubie pierogi :) Z serem.

anit_1@o2.pl

Anonimowy pisze...

schab po węgiersku z kładzionymi kluskami, a do tego duszona kiszona kapucha :)
mniam!

na.specjalne.okazje@gmail.com

Anonimowy pisze...

A ja-cebulową z mega ciągnącym, żółtym serem i chrupiącymi grzaneczkami. Na drugie zaś zapieczone pod beszamelem naleśniki ze szpinakiem.
email: bkubrak@wp.pl

Anonimowy pisze...

Najbardziej lubię desery. :) A orzechowe ciasto z jabłkami wygląda smakowicie i pewnie się skuszę, by spróbować. :)
katarynawm/at/wp.pl

Anonimowy pisze...

Udka G....la z ryżem i suróweczką :)