poniedziałek, 23 stycznia 2012

Sztućce

Nie wiem, jak to się dzieje, ale z upływem czasu z każdego zestawu sztućców, który używamy, znikają elementy. Po kilku latach szuflada pełna jest zdekompletowanych i przypadkowych sztućców.
To tajemnicze zjawisko dotknęło kuchnię mojej Mamy. Postanowiłam pomóc jej w poszukiwaniach nowego zestawu. Oto moje typy:

Alessi - Caccia, stal nierdzewna, zestaw 24 sztuk dla 6 osób, zaprojektowane w 1938 roku. Mój absolutny faworyt. Cena: 1482 zł w sklepie fabrykaform.pl.


Villeroy & Boch - Neufaden-Merlemont, stal nierdzewna, zestaw 30 sztuk dla 6 osób. Klasyczne i ponadczasowe. Cena: 1696,50 zł w sklepie fide.pl.


Gense - Twist, stal nierdzewna, zestaw 16 sztuk dla 4 osób. Proste, nowoczesne z manufaktury, która dostarcza sztućce na szwedzki dwór królewski. Cena: 649 zł w sklepie czerwonamaszyna.pl.

Duca - Toscana, stal nierdzewna, zestaw 51 sztuk dla 12 osób. W komplecie także łyżka wazowa, do nakładania i widelec do serwowania. Cena: 599 zł w sklepie dukapolska.com.



Trudny orzech do rozkrojenia...

1 komentarz:

Gosia pisze...

Chyba najbardziej podoba mi sie ten ostatni zestaw. I jeszcze jest najtanszy :)