środa, 26 stycznia 2011

Blog Roku

Konkurs na Blog Roku 2010 nadal trwa. Serce Karczocha nie przeszło do trzeciego etapu, ale udział w tej rywalizacji zaliczam do udanych. Każdy głos oddany na blog, to dla mnie ogromny sukces, a zebrało się ich kilkadziesiąt (dokładnej liczby organizator nie chce podać), bo Serce Karczocha uplasowało się całkiem wysoko na liście.
Bardzo serdecznie dziękuję za Wasze głosy, poparcie, smsy. Dziękuję też, że znajdujecie czas, żeby zaglądać tu od czasu do czasu.

Obiecałam przepis na tort z okazji konkursu i niedługo znajdzie się na blogu. Tymczasem przesyłam podziękowania za pomocą cudownego, jadalnego alfabetu, który znalazłam na stronie typographyserved.com. Alfabet stworzyli niezwykle kreatywni ludzie z pprwrkstudio.com.  Mam nadzieję, że nie pogniewają się, że korzystam z ich dzieła.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudowny alfabet!

Anonimowy pisze...

Z wielką przyjemnością głosowałam na SERCE KARCZOCHA.proszę kontynuować koniecznie !!! Za rok na pewno będzie na podium :)